deneme

deneme

Wednesday 30 October 2013

Haftasonu Yagmurluymus, Bize Ne :))

 Herkese selamlaaar :)


         Bu haftasonu cok kotu bir hava vardi. Sadece yagmur degil, kuvvetli ruzgarda cok etkiliydi. Balkanlardan gelen soguk hava dalgasi disari cikmamiza engel oldu sevgili seyirciler :) Yeni gripten cikmis bendeniz bir kac gunu yatakta gecirdikten sonra pek bir hevesle disari cikmak istedim ama hava sartlari yolumuzu kesti....Ama biiiz moralimizi bozmadik ve haftasonunu eglenceli hale getirmeyi basardik.



    Once sevgili esimin yaptigi ve yatagimiza  getirdigi hafif yanik ama lezzetlimi lezzetli bol peynirli omletimi yiyip limonlu yesil cayimi afiyetle ictim...







Cayimi ictim , karnimi doyurdum sira yataktan kalkmadan resim yetenegimi gelistirmek icin biraz pratik yapmakta :)))









 Resim calismamdan sonra, alt kata inip kendimize yesil cay yaptik vee tabikide instagram fotomuzu cektik 







Daha sonra  ''Bob Marley-Iron Lion Zion'' dinleyip yavas yavas isinma hareketlerine gectik :)









                    Arkasindan ''Bob Sinclair- Love Generation'' .. veeeee ucusa haziiiiirizzzzzzzzzzz











  :))) Iste bu benim bu haftasonumun kisa bir ozetiydi :) Umarim sizin haftasonunuzda benimkisi kadar eglenceli gecmistir :)

2 comments :

  1. Başparmak biraz büyük mü bana mı öyle gelmiş :p

    ReplyDelete
  2. elcincim tirnaklarim uzun oldugundan oyle gozukuyor sanirin :) yada gercekten buyuk basparmagim var :))

    ReplyDelete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)